נשיא המועצת הכריע: ימונו חברים חדשים בוועדה למען השבת

    admin2 2 Comment on נשיא המועצת הכריע: ימונו חברים חדשים בוועדה למען השבת

    בעקבות המאבק נגד חילולי השבת בירושלים נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר״ש כהן שליט״א מינה שלושה רבנים חדשים כחברים ב׳ועדת הרבנים למען השבת, הרבנים ישתתפו יחד עם כל חברי ועדת הרבנים בפגישה שתתקיים היום בלשכת השר דרעי

    צילום: Photo by Yaakov Cohen/Flash90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעקבות המאבק נגד חילולי השבת בירושלים נשיא מועצת חכמי התורה מרן הגר״ש כהן שליט״א מינה שלושה רבנים חדשים כחברים ב- ׳ועדת הרבנים למען השבת הרבנים ישולבו כחלק מועדת הרבנים וישתתפו בכל הישיבות והדיונים במאבק החשוב לשמירה וביצור השבת הקדושה.

    הרבנים שהצטרפו ומונו הם: רבי דוד בן שמעון, רבי ראובן זכאים, רבי אבנר בן סימון.

    הרבנים ישתתפו יחד עם כל חברי ועדת הרבנים בפגישה שתתקיים במוצאי שבת, בלשכת שר הפנים ויו״ר ש״ס השר דרעי, בנושא חילולי השבת בירושלים.

    יצוין כי כעת הוועדה מונה ארבעה נציגים מכל חוג במגזר החרדי, זאת לאחר שעד כה הנציג הספרדי היחיד בוועדה היה הרב אמיר קריספל.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      דרעי מתנהג ממש בצביעות וחושף את טלפיו לאמור כשר אני!
      ומנסה להציג שהוא פועל בהתייעצות עם ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן
      כאשר תוך כדי כך הוא תומך בשתיקה כהודאה בדברי הבלע של הח"כ מרגי שקורא מעל דוכן הכנסת לגיוס חרדים ולשינוי תכני הלימוד בתלמודי התורה
      כפי שפורסם כאן לפני ימים אחדים בקול חי, האם את תוכן הדברים הוא הביא בפני חכם שלום??????????? האן קראו למרגי לקבל נזיפה חמורה מכבוד הרב?????
      להלן הקישור לדברים החמורים:
      /radio/374619/?utm_source=site&utm_medium=timeline-page
      להלן חלק מהדברים:
      "רבותי, חובה עלינו להבין כי אין זה מאבקם של החיילים החרדים, זהו מאבק של החברה החרדית ושל החברה הישראלית.
      "כיום המאבק של החברה החרדית הינו על הגיוס והיחס לחיילים המשרתים בצה״ל, אולם ייתכן ומחר המאבק יעסוק בזכות לבחור ולהיבחר, על תכני הלימוד ועל פסקי ההלכה, הרי הם לא יעצרו בחיילים החרדים.
      "מאידך גיסא, החברה הישראלית מבקשת להציב יעדי גיוס במטרה לשלב כמה שיותר חרדים במערכת, אולם ברור כ׳ מספר החרדים המתגייסים לשירות מלא נמצא במגמת ירידה. למה? בוא נשאל את עצמנו למה. כאשר לא תהיה עמידה ביעדים שהציבה הממשלה, את מי נוכל להאשים, את החברה החרדית? אני אומר לכם בכנות: לא. אתם יודעים, אתם רואים באיזה ויכוח ציבורי הם נמצאים, ויכוח פנימי עמוק."

    2. 1

      כך היהצריך להיות מזמן4 ספרדים כמו כולם